Vrouwengroep 'Zus & Zo'

Op donderdagochtend in de oneven week komt de VROUWENGROEP 'Zus & Zo' bij elkaar in het gebouw

'De Verbinding' in Vorchten.

Twee van de groep verzorgen de inleiding op de ochtend, soms zingen we wat of luisteren naar een mooi lied. Daarna gaan we uit elkaar in kleinere groepen om door te praten over het onderwerp. We starten om 9.15 uur en ronden af om ongeveer 11.45 uur. Het is een laagdrempelige en gezellige groep. Bijbelkennis is geen vereiste; we leren iedere keer weer wat, met en van elkaar.

Van harte...

Wil je deelnemen, wees dan van HARTE WELKOM!! Ook als je gewoon een keer een ochtend wilt meemaken om te ervaren of het iets voor je is dan is dat mogelijk! Soms hebben we activiteiten elders en/of buiten de ochtenden om en 1x per jaar gaan we een weekendje weg.

ONTDEKKEN, JEZUS, ONTMOETEN, GELOOF, ZUSJES, HEILIGEGEEST, WELKOM, VERBINDEN, TROOSTEN, DELEN, VROUWEN, LIEFDE, GROEIEN, SPIEGELEN, KRUIS, BEMOEDIGEN, HELPEN, VERWACHTEN, KONINKRIJK, LEREN, GOD, VERGEVEN, LEREN, VERTROUWEN, DIENEN, BLOEIEN, OPEN, BIDDEN, VROLIJKHEID, AANDACHT, MEELEVEN, LACHEN, DOCHTERS, VRIJHEID, RELATIE, SAMEN, VOLHOUDEN, HOOP, VEELKLEURIG, EENHEID.

Kijk op de website in de agenda voor actuele DATA

Interesse?? Kom dan op 1 van de donderdagen een kijkje nemen!

Of stuur een mail als je meer wilt weten.

EEN WARM WELKOM!!

21 april - 9.30